weboldal látogatottság növelése
Keresőoptimalizálás szolgáltatás
Weboldal keresőoptimalizálás
Hogyan leszel sikeres?
Érint az alábbiak közül bármelyik?
Ha csak eggyel is küzdened kell, akkor írj egy üzenetet, mert tudok megoldást a problémádra!
Alacsony bevétel
Van weboldalad, a Facebookon is jelen vagy, még heti háromszor posztolsz is, mégsem jönnek a vevők.
Alacsony márkaismertség
Az emberekkel beszélgetve rájössz, hogy hiába csináltattad meg a weboldalad, költesz hirdetésekre a Facebookon, szórólapozol, dolgozol napi 10 órákat, mégsem ismerik a vállalkozásod.
Fogalmad sincs a weboldalad látogatottságáról
A weboldalad anno elkészült, de se a Google Analytics, se a Google Search Console nincs bekötve, így fogalmad sincs, milyen számokat produkál, és min kellene változtatnod.
A honlapod nem jelenik meg a találati oldalon. Sehol.
Sok pénzt kifizettél az egyedi designnal rendelkező honlapodért, mégsem jelenik meg a Google találati oldalain. Még a tizediken sem.
Lemaradtál a versenytársaidtól
Nem érted, miért a versenytársaidtól rendelnek a vevők, pedig pontosan tudod, hogy azok a termékek/szolgáltatások rosszabb minőségben és még drágábban is érhetők el a tiédhez képest.
Durva hirdetési költségeid vannak
Az első néhány hibás beállításnak és extra költségeknek köszönhetően ma már nagyjából tudod, hogy kell hirdetned. Viszont csak addig van eredményed, amíg hirdetsz, ha abbahagyod, a bevételed is visszaesik.
Az árajánlat ingyen van!
Kérj árajánlatot arra, amire szükséged van!
SEO audit, keresőoptimalizált szövegírás vagy egy weboldal frissítés? Mondd, mire van szükséged, és megmondom, hogyan tudok segíteni.
Weboldal keresőoptimalizálás
Milyen előnyre teszel szert egy keresőoptimalizált weboldallal?
Van helye a fizetett hirdetéseknek, de ha hosszú távon és stratégiában gondolkodsz, akkor ne erre alapozd a marketinged.
Növekvő organikus forgalom
Az organikus keresési forgalom az összes weboldalforgalom 53,3%-át teszi ki. Az SEO-val optimalizált weboldalak jobban láthatók a keresőmotorokban, így több látogatót vonzanak. A több látogató több vevőt jelenthet.
Magasabb átkattintási arány (CTR)
Az első helyezett találatok az összes kattintás közel 28%-át kapják. Az optimalizált weboldalak magasabb CTR-rel rendelkeznek, mivel a felhasználók jobban megbíznak az organikus találatokban, mint a fizetett hirdetésekben.
Jobb felhasználói élmény
Az SEO optimalizálás nemcsak a keresőmotorok, hanem a felhasználók számára is előnyös. Az optimalizált weboldalak gyorsabban töltődnek be, mobilbarátak, és jobb navigációval rendelkeznek, ami alacsonyabb visszafordulási arányt eredményez.
Növekvő konverziós arány
Az organikus keresési eredmények által generált leadek zárási aránya 14,6%, míg a nem optimalizált weboldalak esetében ez az arány sokkal alacsonyabb lehet. A jobb felhasználói élmény és a releváns tartalom növeli a konverziós arányt.
Hitelesség és bizalom
Az organikus találatok általában hitelesebbnek és megbízhatóbbnak tűnnek a felhasználók számára. Az SEO-val rendelkező weboldalak nagyobb bizalmat ébresztenek a látogatókban, ami hosszú távon növeli a márka ismertségét és hitelességét.
Helyi keresések kihasználása
A helyi SEO segít a vállalkozásoknak elérni a közeli potenciális ügyfeleket. A helyi keresések 46%-a egy helyi üzlet vagy szolgáltatás keresésére irányul, és a mobil keresések 76%-a egy nap alatt üzletlátogatást eredményez.
Versenyelőny
Az SEO-val optimalizált weboldalak versenyelőnyt élveznek a kevésbé optimalizált weboldalakkal szemben. Az optimalizálás segít a vállalkozásoknak megelőzni versenytársaikat a keresési eredmények között, ami több forgalmat és bevételt eredményez.
Költséghatékonyság
Az SEO hosszú távon költséghatékonyabb lehet, mint a fizetett hirdetések. Az organikus forgalom ingyenes, míg a fizetett hirdetések folyamatos költségekkel járnak. Az SEO kezdeti beruházása hosszú távon megtérül, mivel folyamatos forgalmat és bevételt generál.
Fenntarthatóság
Az SEO fenntarthatóbb marketing stratégia, mivel a tartalom és a technikai optimalizálás hosszú távon is értékes marad. Az optimalizált tartalom évekig hozhat forgalmat, ellentétben a fizetett hirdetésekkel, amelyek csak addig működnek, amíg fizetnek értük.
Márkaépítés
Az organikus keresési jelenlét növeli a márka ismertségét és láthatóságát. Az optimalizált weboldalak segítenek a márkaépítésben, mivel a felhasználók többször találkoznak a márkával a keresési eredményekben, ami hosszú távon növeli a márka értékét.
Forrás: Ahrefs / MonsterInsights / seoClarity / DemandSage / Yoast

keresőoptimalizálás szolgáltatás árak 2024
Hogyan áraz a piac?
Általában milyen árazással számolj, ha a SEO-t ki szeretnéd szervezni?
Árazási modellek
Az árak meghatározása több tényezőtől függ, beleértve a weboldal jelenlegi állapotát, a versenytársak erősségét, a célzott kulcsszavakat, valamint a szükséges SEO feladatok mennyiségét és összetettségét. A pontos árak és szolgáltatások részletei az adott projekt sajátosságaitól és az ügyfél igényeitől függően változnak.
02
Óradíj
Ebben a modellben a SEO szakértők óránkénti díjat számolnak fel. Magyarországon jellemzően 5.000 és 50.000 forint között mozognak az óradíjak, attól függően, hogy szabadúszó szakemberről vagy nagyobb ügynökségről van szó. Ez a modell kisebb, specifikus feladatokhoz ideális, mint például technikai SEO beállítások vagy kulcsszókutatás.
03
Projektalapú árazás
Ebben az esetben egy előre meghatározott összeg kerül felszámításra a projekt teljesítéséért. Az árak általában 300.000 és több millió forint között mozognak a projekt méretétől és komplexitásától függően. Ez a modell nagyobb projektekhez ideális, mint például egy teljes weboldal SEO auditja és javítása.
02
Havidíjas árazás
Ez a legnépszerűbb modell, különösen hosszú távú SEO stratégiákhoz. A havi díjak általában 70.000 és 350.000 forint között mozognak. A havidíjas modell biztosítja a folyamatos optimalizálást és a rendszeres tartalomfrissítést, ami nélkülözhetetlen a keresőmotorokban való jó helyezés eléréséhez és fenntartásához.
01
Sikerdíjas árazás
Ebben a modellben az ügyfél csak akkor fizet, ha a SEO szakértő sikeres eredményeket ér el, például a weboldal előrébb kerül a kereső találati listáján. Bár elsőre vonzónak tűnhet, ez a modell hosszú távon ritkán fenntartható, mivel a SEO szakértő nem feltétlenül lesz érdekelt a hosszú távú eredmények elérésében.
Az árajánlat ingyen van!
Kérj egyedi árajánlatot!
Mint látod, a keresőoptimalizálás szolgáltatás árazása több tényezőtől függ, mint sem egy konkrét összeget meg tudnék adni. Amennyiben SEO-ra van szükséged, dobj egy üzenetet, vagy ikszeld be a megfelelő helyet az árajánlatkérő űrlapon, és hamarosan jelentkezem!
Ügyfélvélemények
Rólam mondták
Mit mondanak azok, akikkel már együtt dolgoztam?
„Anett nagyon alapos, precíz, együttműködő és segítőkész. Gyorsan, előrelátóan dolgozik. Hamar megérti és átlátja kéréseinket, kívánságainkat és ezek maximális figyelembevételével magas szakmai színvonalon végzi a munkáját, és a legjobb eredményt kapjuk. Jól lehet Vele együtt dolgozni. Mindenkinek csak ajánlani tudom.„

www.drkadarplasztika.hu
„Anett rendkívül pontos, alapos munkát végez, kreatív ötletei, lényegrelátó javaslatai mindig a legoptimálisabb megoldást eredményezik. A honlap elkészítésén túl precízen és szakszerűen végzi a keresőoptimalizálást is, aminek köszönhetően rövid idő alatt nagyon jó keresési eredményeket értünk el! Jó szívvel ajánlom mindenkinek!„

www.aklikrisztina.hu, www.macaronpecs.hu
„Anett maximálisan alapos és segítőkész volt a honlapom elkészítésében. Rendkívül gyorsan és precízen dolgozik, mindenben nagyon jól tudtunk együttműködni és inspirálni egymást. Nagyon köszönöm!”

www.papirviragdekoracio.hu