Skip to content
seo szövegírás

Mire van szükséged a növekedéshez?

Minőségi és releváns tartalomra. A tartalommal megmutathatod a szakértelmedet, és választ adhatsz az ügyfeleid kérdéseire vagy problémáira. Ha rendszeresen releváns és hasznos információkat nyújtasz, hiteles forrássá válsz, amit a vásárlók értékelnek.

Ráadásul a jól elkészített tartalom lehetőséget ad arra, hogy megszólítsd és kapcsolatot építs az ügyfeleiddel. Ez egyaránt érvényes a blogbejegyzésekre, közösségi média posztokra és hírlevelekre.

A releváns tartalom azért is hasznos, mert nemcsak látogatókat vonz, hanem segít őket vásárlókká alakítani. Például egy informatív cikk vagy termékleírás meggyőzheti az érdeklődőt arról, hogy a te megoldásod a legjobb választás.

A tartalommarketing hosszútávon fenntarthatóbb és költséghatékonyabb, mint a fizetett hirdetések. Egy jól megírt cikk vagy videó hónapokon, akár éveken keresztül forgalmat generálhat.

És ez csak néhány az előnyök közül.

Tapasztalatok az ügyfelektől

Mit mondanak azok, akik már igénybe vették valamelyik szolgáltatásomat?

„Anett rendkívül pontos, alapos munkát végez, kreatív ötletei, lényegrelátó javaslatai mindig a legoptimálisabb megoldást eredményezik. A honlap elkészítésén túl precízen és szakszerűen végzi a keresőoptimalizálást is, aminek köszönhetően rövid idő alatt nagyon jó keresési eredményeket értünk el!  Jó szívvel ajánlom mindenkinek!„

akli-krisztina

Akli Krisztina, Akli Krisztina Desszertműhely

„Anett nagyon alapos, precíz, együttműködő és segítőkész. Gyorsan, előrelátóan dolgozik. Hamar megérti és átlátja kéréseinket, kívánságainkat és ezek maximális figyelembevételével magas szakmai színvonalon végzi a munkáját, és a legjobb eredményt kapjuk. Jól lehet Vele együtt dolgozni. Mindenkinek csak ajánlani tudom.„

kadar-zsolt

Dr. Kádár Zsolt, Kádár Plasztika

kEREsőoptimalizált szövegírás

Küzdesz az alábbiak közül bármelyikkel?

Ha csak egy is igaz rád, akkor írj egy üzenetet, mert tudok megoldást a problémádra!

Időhiány

A napjaid általában zsúfoltak, és a napi operatív feladatok mellett kevés időd marad a marketing anyagok megírására. A szövegírás pedig időigényes feladat, amely alapos előkészítést, kutatást és szerkesztést igényel.

Szaktudás hiánya

Mint egy teljesen más területen tevékenykedő vállalkozónak nincs meg a szükséges szaktudásod arról, hogyan kell hatékonyan megírni egy posztot vagy blogbejegyzést, amely eléri és bevonzza a célközönséget. Nem ebben vagy jó, nem ezt tanultad.

SEO ismeretek hiánya

A blogbejegyzések és webes tartalmak esetében elengedhetetlen a keresőoptimalizálás (SEO).
Nem tudod, hogyan válaszd ki a megfelelő kulcsszavakat, hogyan integráld azokat a szövegbe, és hogyan optimalizáld a tartalmat a keresőmotorok számára, hogy a webhelyed jobb helyezést érjen el a keresési találatok között.

Technikai készségek hiánya

A szövegírás mellett számos technikai készségre is szükség van, például a blogmotorok, közösségi média platformok, képszerkesztő szoftverek használata. Se időd, se energiád órákat bajlódni a WordPress beállításokkal, idegen tőled a fenti mondat minden szava.

Trendek követésének hiánya

A marketing világa folyamatosan változik, új trendek és technikák jelennek meg. Nem tudsz (és érthető módon nem is akarsz) lépést tartani ezekkel a változásokkal, ami jelentős idő- és energiabefektetést igényelne. Időd pedig a legkevesebb.

Az árajánlat ingyen van!

Kérj árajánlatot arra, amire szükséged van!

Lehet blogbejegyzés, termékleírás, hosszabb vagy rövidebb szöveges tartalom, mondd, mire van szükséged, és megmondom, hogyan tudok segíteni.

Keresőoptimalizált tartalom

Milyen szöveges tartalmat kapsz a pénzedért?

Mindenképpen keresőoptimalizált tartalommal számolj! Olyan tartalomért fizetsz, amire a Google által visszaigazolt keresés is van.

Pontos, világos, gördülékeny

A leadott szöveg kiváló nyelvtani, helyesírási és stilisztikai jellemzőkkel bír.

Márkára szabott stílus és hangnem

Lehet akár formális, akár könnyed vagy humoros.

Közönségre szabott tartalom

Kulcsszókutatás alapján arra készül tartalom, amire keresés is van.

Jól szerkesztett

A szöveg világos logikai struktúrával és koherens gondolatmenettel rendelkezik.

Hangalapú keresésekre is optimalizált

A szöveg figyelembe veszi, hogy milyen kérdésekre keresnek választ az olvasók.

Képek integrálása

A szöveges tartalom igény szerint ingyenes stock fotókkal lesz vonzóbb és könnyebben olvasható.

SEO szövegírás

Kik profitálnak belőle a legtöbbet?

Bár szinte minden vállalkozás számára hasznos lehet a keresőoptimalizált szövegírás, azok profitálnak belőle a legtöbbet, akik az online keresésekből kívánják növelni ügyfélszerzésüket, különösen, ha versenyképes szektorban működnek, ahol kiemelten fontos a láthatóság és a releváns tartalom.

Dolgozzunk együtt!

Minden projektnek ugyanazzal a lelkesedéssel és elkötelezettséggel indulok neki, ahogy a saját vállalkozásomat is építem. A legfontosabb számomra az ügyfélelégedettség, amelyért cserébe nagy rugalmasságot, folyamatos tájékoztatást és visszajelzést kapsz. Ráadásul szerződéskötéstől számítva 30 napon belül lehetőséged van meggondolni magad: elég egy email, és én visszautalom a kifizetett előleged.

hegedus-anett

Hegedüs Anett

SEO szakember, szövegíró, weboldalkészítő

Korábbi munkáim

Hol találkozhatsz az írásaimmal?

Néhány honlap, ahol a szövegeimet olvashatod.

KomonszkyDesign.hu
SzakmaiKepzesek.com
HonlapraFel.hu
AkliKrisztina.hu
MacaronPecs.hu
UnikornisWeboldalak.hu
KettoPontNulla.hu
SEOPark.hu

Szövegírás árak 2024

Hogyan áraz a piac?

Általában milyen árazással számolj, ha a szövegírást ki szeretnéd szervezni?

Árazási modellek

A szövegírók árazása és az általuk alkalmazott modellek több tényezőtől függnek, mint például a szövegíró tapasztalata, a munka komplexitása, a piaci viszonyok, határidő, illetve kutatási igény.

01

Szóalapú árazás

A szövegírók gyakran egy meghatározott díjat számítanak fel szavanként. Ez az egyik leggyakoribb árazási módszer rövidebb tartalmak esetében, mint például cikkek, blogbejegyzések vagy közösségi média posztok.

Ártartomány: 2-10 Ft/szó

02

Óradíj

A szövegírás szolgáltatás sokszor óradíjban jelenik meg, ami különösen hasznos időigényes kutatást vagy többszöri egyeztetést igénylő munkák esetében.

Ártartomány: 2.500-24.000 Ft/óra

03

Projektalapú árazás

A szövegírók előre meghatározott árat szabnak egy adott projektre, például egy weboldal teljes szövegezésére, egy e-book megírására vagy egy teljes marketing kampány szövegének elkészítésére.

Ártartomány: 50.000-500.000 Ft/projekt

02

Karakter alapú árazás

A karakter alapú árazás egy viszonylag elterjedt módszer a szövegírásban, amely során a szövegíró a megírt karakterek száma alapján számláz. Ebben az esetben minden leütött karakter számít, általában a szóközök és a központozás is.

Ártartomány: 1-15 Ft/karakter

01

Oldalalapú árazás

Hosszabb dokumentumok esetében alkalmazzák, mint például tanulmányok, e-bookok vagy éves jelentések.

Ártartomány: 10.000-30.000 Ft/oldal

02

Retainer díj

Havi díj ellenében rendszeres, hosszú távú együttműködés keretében alkalmazzák a szövegírókat, ami folyamatos tartalomkészítést tesz lehetővé.

Ártartomány: 100.000-500.000 Ft/hó

Az árajánlat ingyen van!

Kérj egyedi árajánlatot!

Mint látod, a szövegírás szolgáltatás árazása több tényezőtől függ, mint sem egy konkrét összeget meg tudnék adni. Amennyiben szöveges tartalomra van szükséged, dobj egy üzenetet, vagy ikszeld be a megfelelő helyet az árajánlatkérő űrlapon, és hamarosan jelentkezem!

Gyakran feltett kérdések