Minden, amit a célcsoportokról tudnod kell
A célcsoport egy olyan fogyasztói csoport, akiknek igényeihez igazítva alakítjuk cégünk termékeit, szolgáltatásait és marketingüzenetét.
A piac szegmentálása azt jelenti, hogy a vállalat a piacot kisebb, homogén csoportokra (szegmensekre) osztja fel aszerint, hogy a fogyasztók milyen hasonló igényekkel, tulajdonságokkal vagy vásárlási szokásokkal rendelkeznek.
A szegmentálás célja, hogy a vállalat jobban megértse a fogyasztói csoportokat, és hatékonyabban tudja kielégíteni azok eltérő igényeit személyre szabott termékekkel vagy marketingstratégiákkal.
A célcsoport egy olyan fogyasztói csoport, akiknek igényeihez igazítva alakítjuk cégünk termékeit, szolgáltatásait és marketingüzenetét.
A piaci szegmentáció a piac felosztása homogén csoportokra közös jellemzők alapján, lehetővé téve célzott marketinget és termékfejlesztést.